jueves, 16 de enero de 2014

Els petits racons d'El Carmel

barri, El Carmel, Barcelona, petits, racons

Fa just tres mesos em vaig independitzar de casa. Vivia a Cerdanyola del Vallès, a un poble a les afores de Barcelona amb la meva mare i el meu germà petit. He crescut allà, tinc els meus amics i la meva família, però volia un canvi a la meva vida; volia deixar enrrera les facilitats que comporta viure en família i tot allò que em protegia de qualsevol problema per demostrar-me que podia valdre'm per mi mateixa, i no hi havia millor manera de fer les coses que venir a viure a la ciutat comptal que tan em té enamorada.

Barcelona és molt gran, peró alhora té petits racons preciosos. Indrets plens d'història que t'enamoren des d'un primer moment. Per mi, El Carmel ha estat un d'aquests racons plens de màgia que a cada passa que dónes descobreixes nous llocs amb un què que no et deixa indiferent. Per aquest motiu, aquest barri situat a la part alta de Barcelona, ha estat l'escollit per venir-hi a viure i per escriure-hi en aquest blog. M'agradaria deixar constància i poder compartir amb els demés "Els petits racons d'El Carmel".

No hay comentarios:

Publicar un comentario